Vi lyckades!

Vaknade av att telen ringde strax innan 10. Först undrade jag vem som hade mage att störa mig. Ivan har haft en pissig natt och vaknat för mat flera gånger och jag ville sova.... Tänkte att det kanske var överstechefen och svarade. Det var inte han. Men det var från vårdgarantin. Hon sa att vi skulle få en remiss till Uppsala och att operationen skulle bli av innan sommaren. "Det blir i Uppsala då. Om ni går med på det?" Går med på? Jag hade kunnat åka till Kiruna om det hade krävts!

Vilken lättnad att det faktiskt verkar som att det blir av innan sommaren. Helt hundra vågar jag inte ta ut något förrän vi har fått en kallelse men det känns bra just nu. Då börjar det bli dags att isolera oss. Vill inte att vi ska bli sjuka så att operationen inte kan genomföras av den anledningen. Jag vet ju inte när kallelsen kan dyka ner i lådan men jag hoppas på att få ett besked snart. Helst redan den här veckan även om det blir lite tight.

Kommentarer
Postat av: tessi

oj jess va glad ja vort nu =) hållä tumman nu tå he e faktist blir av förrän somarin.... bra kämpat.

2010-05-05 @ 13:07:43
URL: http://livetsom3barnsmamma.blogspot.com
Postat av: sabine

här är en till som är jätteglad. toppen att ni inte gav er! nu hoppas jag att kallelsen snart dimpar ner i brevlådan.



tre stora kramar till er tre!

2010-05-05 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0