Varför?

Vad har jag gjort för fel som fått en son som inte fattar när det är läggdags? Hur kan alla andra fått barn som går och lägger sig i tid? Jag är så jävla less på att sitta uppe så här på nätterna. Om mindre än sju timmar ska jag upp för att pumpa, oavsett om Ivan är vaken eller ej. Allt för att vara "klar" när Uffe går till jobbet. Har Ivan inte vaknat då så har jag svårt att somna om efter det. Jag vet ju att han snart kommer att vakna. De nätter som varit nu har jag dessutom behövt gå upp för att ge Ivan värkstillande så då har jag fått gå upp kl 3 och kl 7.
Ivan hade faktiskt börjat sova ett längre pass på eftermiddagen. Innan operationen. Nu sover han kortare natt med ett par timmar plus att han knappt sover nåt alls på dagarna (idag totalt ca en timme sen kl 10). Det innebär att jag hela tiden måste stå ut med gallskrik eller gnäll vilket tär oerhört på krafterna när man inte får någon paus i det.
Hur som helst. Nu avbryter jag för Ivan somnade efter mycket om och men precis. God natt!

Kommentarer
Postat av: Milis - Mamma till Devin o Levis

Svar: Jag tror oxå att det tar på Levis krafter att försöka äta. Men jag hjälper iaf till ungefär 50/50 med att trycka ut maten åt honom. Jag kanske borde testa att hjälpa mer? Vi har flaskan/nappen från medela, special needs. Vi kanske borde testa easy feed? Vilken flaska har ni använt? Våra söners spalter ser väldigt lika ut förresten :)

2010-05-27 @ 11:08:17
URL: http://maze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0