Utgång

Igår hade Ivan haft barnvakt. Jag fyllde år och Uffe tog mig med in till stan. Först åkte vi upp i Globenhissen. Det var inte så bra väder så man såg inte så långt som man annars kunnat gjort men det var häftigt ändå. Höjden var inte alls läskig, det läskiga var hur ljudet studsade. Folk som stod på andra sidan tycktes stå precis bakom ryggen på en. Jag ska lägga in bilderna på datorn sen och kolla om det blivit något bra.

När vi åkt hissen klart hade vi lite tid att fördriva innan det var dags för middag på Mongolian bar. Precis som alltid var maten kanongod! Husets röda vin smakade dessutom mycket bra till! Vi åt tills vi nästan stupade. När vi kände oss nöjda drog vi vidare och mötte upp Uffes bror och våra kompisar. Det blev lite snack över ytterligare ett glas vin. Vi var hemma vid midnatt ungefär. Ivan var då fortfarande vaken och blev helt skogstokig och sprattlade och for :)

Idag skulle mina föräldrar ha kommit på middag. Jag känner mig dock inte helt okej. Redan igår när vi skulle sova kände jag mig hängig och fick ta en filt för att bli varm. Idag är jag konstig i halsen (den är sträv och ömmar) och känner mig seg. Vi tog det säkra före det osäkra och ställde in middagen. Vi får ta det en annan gång. Jag hoppas nu att Ivan inte blir smittad. Uffe var dålig i veckan, Ivan lite snorig i fredags och så nu jag. Vi har inte varit sjuka på hela vintern. Dålig timing att det kommer just nu när det drar ihop sig till operation.

Operation ja. Överstechefen på KS ringde. Vi pratade i 26 minuter. Ett sammandrag av det samtalet kommer, men inte idag. Ivan är lite kinkig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0