Totalt slut

Jäklar vad det här har tagit på krafterna idag. Man skulle kunna tro att en ångvält parkerat på mig. Eftersom jag gått igenom mycket sånt här själv sa jag att jag skulle hjälpa Ivan att INTE hamna i samma sits som mig. Ändå sitter vi här. I ett värre läge än jag någonsin varit i. Jag blev jätteledsen när jag fick veta att Ivan skulle födas med spalt och det enda positiva jag kunde se var att jag skulle kunna hjälpa honom bättre än vad mina föräldrar kunde hjälpa mig. Dom hade ingen erfarenhet, det har jag. Det hjälper föga nu.

Utseendemässigt får operationen gärna vänta. Ivan är så otroligt söt och har ett helt fantastiskt leende. Jag smälter lika mycket varje gång han plockar fram det :) Det är det här med tal och kommande operationer som oroar mig. Koordinatorn lovade Uffe att gomoperationen blir av i januari. Hur kan hon lova det? Kommer köerna helt plötsligt bara ha trollats bort? Alla operationer som måste skjutas upp nu blir av i höst. I höst ska även operationerna som är inplanerade i höst bli av. Något måste skjutas upp. Jag är skeptisk till att vi står högst i kö att få gomoperationen avklarad med en läppoperation precis innan.

Nu måste jag ta hand om sonen som ligger på golvet och inte är helt glad just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0