Någon som trodde?

...att Ivan skulle somna för två timmar sen? Nej, tänkte väl det. Han är fortfarande vaken men nu är han rätt trött och det är nog bara en tidsfråga innan han somnar. Det har jag i och för sig trott i en timme nu ;) Det är nu fem timmar sedan han sov senast. Fattar inte hur han orkar.
Kom på att jag måste packa inför Uppsala imorgon. Vi ska vara på inskrivning kl 8 (ja, knappt någon idé att gå och sova) så det blir avresa jättetidigt. Minst 1.5 h behöver vi ha på oss. Vi ska ju inte bara hinna dit, vi ska ju hitta till rätt avdelning också...
Jag måste komma ihåg att köpa en sele till vagnen. Son har nämligen börjat upptäcka världen från vagnen. Han har vänt sig i vagnen förr men nu har han börjat inse att man kan titta ut över kanten. Kanten är också väldigt god att äta på enligt uppgifter. Ännu har han inte varit på väg ur vagnen men jag vill inte ta några risker. Så som den ungen far är det nog bäst att spänna fast honom när han ligger i vagnen. Så här såg det ut i helgen.
Och sen fick han syn på sin mamma och blev så här glad. Trollunge :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara unge!

2010-05-20 @ 18:55:19
URL: http://mzakrisson.blogspot.com
Postat av: Johanna W

Nä jag tror jag smäller av, vilket skratt, så himla söt!



Lycka till med allt nu!

2010-05-20 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0