Morgondagens "lista"

Jag har nu funderat och suttit och kollat runt. Har fått en hel del tips av min kompis också. Tack! Imorgon blir en lång ringardag. Dagsordningen blir:

1. Ringa koordinatorn. Uffe ska prata med människan för att se vad hon har att säga. Vi har också diverse frågor. Bland annat hur det kan komma sig att tiden vi hade förra veckan nu totalt är borta. Att den inte ens finns i juni. Vi ska också fråga om man kan vända sig till andra landsting.

2. Ringa logopeden för att se om hon kan göra nåt åt situationen. Det handlar ju ändå om att förebygga så att hon inte ska behöva ha lika mycket med oss att göra sen. Hon ska tydligen vara väldigt bra att ha att göra med också.

3. Ringa våra egna kontakter. Ska kolla med min gamla tandläkare som var med och tryckte på om mina operationer en gång i tíden. Hon är pensionär sen länge men har en enorm respekt på KS. Frågan är bara om alla hennes kontakter gått i pension nu... Uffes ena kund på jobbet jobbar med sånt här och har dessutom en svåger som är harmynt. Kanske kan han hjälpa oss?

4. Vad är det som gäller med vårdgarantin? Hur länge ska man behöva vänta på operation? Det ska jag ringa och kolla.

5. Om vi får ta oss till andra landsting ska jag ringa till sju andra sjukhus och fråga om dom har kortare köer och om vi kan få komma dit. Man får bekosta resor och logi själv men det är det fanimej värt.

Jag ska kriga, vara en pain in the ass. För Ivans skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0