Lördag it is

Idag kom så äntligen brevet från Uppsala. Inskrivningen är på fredag men det visste vi ju redan. Operationen skulle ju sen bli antingen lördag eller söndag. För vår del blev det lördag. Oerhört skönt tycker jag! Vi slipper då åka hem på fredag kväll för att åka tillbaka lördag kväll.
Pust vad varmt det är nu. I vår lägenhet mäter tempen numera 27 grader. Härligt. Ivan är kinkig och jag vet inte om det beror på någon tand som är på väg eller om det är värmen. Han vill inte äta lite mycket som han brukar heller och sover rätt ofta och länge. Jag hoppas att det inte är någon större fara med honom.
Nä, nu måste jag ta hand om min gnällige son. Undrar om han är trött? Han borde inte vara det redan men ingenting duger just nu. Blir det sömnrekord (i att sova tidigt) eller kommer han i så fall att vakna en gång till innan nattsömnen? Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0