Sovrekord

I natt sov Ivan åtta timmar i sträck! Woho! Och så säger BVC att ersättning inte gör att barnen sover bättre... Är ju så många kompisar som sagt att deras barn sover bättre med ersättning och här har det blivit en avsevärd skillnad så visst 17 måste det fungera.

Ivan är annars tre månader i dag. 13 veckor imorgon. Tänk vad tiden går snabbt. Imorgon ska vi också genomgå Ivans första vaccination. Jag ser inte alls fram emot det. Jag är ju spruträdd och det är faktiskt värre när det inte är jag själv som ska få sprutan. Dumt för jag är rädd att Ivan kommer känna av min rädsla och att det blir värre för honom av den anledningen.

På tisdag ska vi tillbaka till KS igen. Hoppas, hoppas att dom ger klartecken för operation. Uffe och jag måste dessutom stå på oss lite och se till att pressa lite så att vi får en tid innan sommaren. Vill absolut inte vänta till i augusti :(

Jag städade hela balkongen igår. Vi har använt den när vi sågat och slipat och sånt så det var rätt skräpigt där. Kastade en massa skräp, sopade, skurade, torkade av med mera så nu är balkongen skinande ren. Meningen var ju att vi skulle ha balkongpremiär i helgen men idag har det snöat hela dagen så det blev inget. Hade hoppats på att kunna sitta och gotta oss i solen och fika men icke! Jag får passa på och sitta där dom halvtimmarna Ivan sover på dagarna. Om det är fint väder vill säga.

Nu får Ivan gärna snart somna för jag är trött. De två senaste dagarna har han dock hållit ut till 00.30 så vi får väl se hur det går. Just nu ligger han och sprattlar på golvet. Skönt om han kan göra det så att han håller igång magen och kanske får ut all onödig luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0