Ivan på utflykt

Skriver ett nytt inlägg eftersom jag gärna vill ha radbrytning när jag börjar med något nytt... Idag har Ivan och jag varit inne i stan. Det är första gången vi åkt kommunalt. Imorse hade inte Ivan rapat när vi kom på tåget så vi plockade upp honom ur vagnen för att få honom att rapa. Ivan tittade sig storögt omkring. På tunnelbanan somnade han sen.
Jag skulle först träffa "Leksand". Vi gick och fikade och då vaknade Ivan och var lite social. Han charmade ju naturligtvis Elin. Sen tog Elin och jag en långpromenad och Ivan somnade igen. Elin behövde gå och jag tog Ivan och åkte till Globen för lunch med Uffe. Ivan vaknade under lunchen men var glad och låg snällt i vagnen. Sen fick han träffa Uffes chef, som naturligtvis blev charmad. På vägen hem fick Ivan sitta i knät både på tunnelbanan och på Roslagsbanan. Tunnelbanan var inte så rolig men på Roslagsbanan stod Ivan upp och skrek/pep av skratt. Han charmade en tant med sin entusiasm. Sen var han trött och somnade direkt när jag la honom i vagnen. Slutsatsen blir alltså att det funkar bra att åka kommunalt med en Ivan.
Nu ligger Ivan på golvet och skriker av skratt. Leksakerna bara flyger omkring honom, så uppe i varv är han. Det lär ta ett tag innan han somnar... Men han "måste" ligga där för han har ont i magen och det brukar bli bättre när han är aktiv och jobbar ut lite prutt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0