Fängelse?

Vad jobbigt det är att vara så låst som jag är nu. I och med att Ivan inte kan ha nappen så har jag svårt att gå ut. Han kommer inte till ro i vagnen utan man måste sitta med nappflaskan i munnen på honom tills han somnar. Ofta blir han övertrött innan han äntligen somnar vilket innebär gallskrik. Jag försökte nyss att gå ut för att hämta ett paket på posten. Tänkte att Ivan väl somnar i vagnen. Icke. Bara att gå hem igen när ungen tog i från tårna och skrek. Känner mig lite som en fånge i mitt eget hem. Det är fint väder och det skulle vara skönt att kunna gå ut men jag kan inte. Ivan sover ju så himla korta stunder också så det är svårt att hinna gå ut då. Speciellt när jag oftast måste hinna pumpa på den där korta tiden. Gud vad jag längtar till lördag när vi får börja använda napp igen!
Jahaja. Jag tänkte att jag skulle hinna skriva lite om allt annat som hänt också men Ivan är vaken igen. Bara 25 min sov han nu trots att han var så förbannat övertrött när han somnade. Fy fan vad det här tar på krafterna.

Kommentarer
Postat av: Johanna W

Det låter inget vidare det där, hoppas att allt löser sig till det bästa när ni får börja med napp igen!

Angående att sova korta stunder, så vet jag hur det är. Meja har nästan alltid bara sovit 30 min eller mindre i stöten och det spelar ingen roll hur trött hon är när hon somnar. Dock har jag inga problem att mig ut med henne för hon är oftast nöjd i vagnen.



Idag har hon dock sovit 1 1/2 timme me man vet ju aldrig när det blir så, så man kan inte riktigt ta sig för något ändå.

2010-06-01 @ 14:37:34
URL: http://blogg.mama.nu/livetmedmeja
Postat av: Sandra

Kämpa på, ni klarar det här!! stärkande kram

2010-06-01 @ 22:41:15
URL: http://melondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0