Ännu en bra natt

Även i natt har Ivan sovit riktigt bra. Jag hann inte somna om mellan två mål mat eftersom jag först behövde pumpa och sen inte kunde somna. Men annars har det gått riktigt bra som sagt. Kanon om Ivan börjar sova lite längre i taget. Han har nu sovit i tre timmar dessutom. Om han börjar så här på vardagarna så kanske jag hinner plocka undan disk och vika lite tvätt på dagarna i alla fall...

Min barndomskompis har varit här idag. Hon kom precis när Ivan somnat och gick alldeles nyss. Hon fick alltså inte träffa honom. Så var det ju när Uffes kompisar var här också. Undrar om det är något tecken? Han vill kanske inte träffa en massa människor? Imorgon kommer ännu en kompis till mig. Får se om Ivan är vaken då eller om han tänker sova förbi det besöket också.

Nu vaknade sonen och det är dags för mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0