Ivans första OS-guld!

Charlotte Kalla tog för någon timme sedan OS-guld! Uffe och jag fick hålla oss lite lugna och inte skrika som vi brukar. Ivan var ju ändå uppe och satt i knät... Det oroväckande är att Ivan verkade skita totalt i att Sverige fick ett guld. Jag hoppas verkligen att det inte håller i sig! Han verkade mycket hellre vilja ha mat. Konstig unge det där ;)

I natt var Ivan vaken till 3. Det gjorde att vi kunde följa puckelpisten. Det gick ju inte så bra där men det är ändå en rolig sport att kolla på. Helt otroligt vilka farter åkarna kommer upp i och så tricka på det! Nåja, Ivan var det. Idag har han varit lite smågnällig. Ingenting har varit riktigt bra. Ingenting har å andra sida varit riktigt dåligt heller.

Jag är nog en bitter människa. Vi fick reklam i brevlådan idag. Har en stor och tydlig skylt på dörren där jag avsäger mig reklam. Det är inte första gången dessa två företagen skiter i min skylt och helt sonika mailade jag och frågade varför dom inte kan respektera min önskan och att jag inte skulle kontakta deras företag om jag skulle behöva nya skåpluckor eller persienner. Ja jag vet, fånigt som fan men jag har satt upp den där skylten av en anledning. Jag är dessutom nyfiken på att se vad dom svarar...

Snart är det dags för skidåkning igen. Hoppas att det blir fler svenska medaljer (Anna Haag borde ha fått en medalj i damloppet för övrigt. Smigun och doping-Marit borde inte fått vara med på pallen). Heja Sverige!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni är inte ensamma. Vi är också grymt besvikna på Germunds reaktion efter guldet. Hellner orkade han inte ens vara uppe och följa utan gick och la sig istället. Vad har jag närt vid min barm?

2010-02-16 @ 12:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0