Här, köp vad du vill

Har för en stund sedan kommit hem från centrum. Skulle köpa julklappar. Visste vad jag skulle ha på ett ungefär så jag skulle inte vara borta så länge. Skulle ju se skidskyttet också... Glad i hågen kom jag ner till centrum och det var ungefär då det sket sig. Hittade ingenting av det jag ville ha. Blev osäker på en massa saker och ringde sju-åtta samtal medan jag försökte välja och hitta vad jag eftersökte. Utan resultat. Istället för att vara borta i max 1.5 timme var jag borta i mer än 2.5 timme och kom hem med exakt noll julklappar. Det blev till slut också så mycket folk att jag i stort sett fick panik (klarar inte mycket folk) som knuffade mig fram och tillbaka och dessutom satte armbågar i magen på mig. Det slutade med att jag bara stod och grät. Tog mig samman och kom hem men har nu suttit och gråtit i en halvtimme för att jag är så slut och less på allt. Jag trodde att jag skulle få någonting klart i dag i alla fall. Kan man skicka hela släkten till Ullared med orden "Här har du si och så mycket pengar, köp vad du vill. Ha det så kul!"? Jysses vad mycket lättare allt skulle vara då. I alla fall för mig...

Kommentarer
Postat av: sabine

men lilla maria! jag brukar inte uttrycka mig så, men nu gör jag det. vem säger att hela släkten måste ner till ullared :)? egentligen är det ju bara du själv som sätter så stor press på dig. tror du att dina nära och kära vill att du gråtande springer runt för att få tag i julklappar? knappast! ta det lugnt - snart får de träffa den allra bästa julklappen.



ha en skön lucia och 3:e advent!

kram

sabine

2009-12-12 @ 18:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0