Deppigt värre...

Just hemkommen från BVC. Ivan växer, väger nu 4900 och mäter 57 cm. Tantan var nöjd över att Ivan inte verkade ha ont i magen längre trots att jag testat dricka mjölk igen. Däremot är jag tydligen deprimerad. Fyllde i något papper förra veckan och det visade på depressionen. Happ. Blev erbjuden psykologhjälp men vad ska denne göra då? Att jag inte är på topp beror på trötthet. Ska psykologen ta hand om Ivan medan jag sover? Att passa fler tider gör ju att det blir ännu svårare att sova eftersom jag inte kan vila om Ivan faktiskt skulle somna... Hon på BVC förstod läget och hade full förståelse. Det är oerhört jobbigt nu, det är det, men det måste vända snart. Han kan ju inte vara en sill för alltid ;)

Måste publicera en bild på vår sötnos också. Tur för honom att han är så söt ;)


Han skrattar för fullt nu. Eller ja, just nu går alarmet och han är skitarg men när han är belåten... I natt var han inte belåten alls. Inte jag heller. Till slut fick jag väcka Uffe och han fick ta över, jag orkade helt enkelt inte mer. Ivan sov faktiskt 4.5 timme sen. Och idag har han sovit en timme i två omgångar. Kanske är det ersättningen som gör skillnaden. BVC-tanten menade att det inte gör det. Det mättar inte mer. Men "alla" andra säger att det funkar med deras barn.

Nu ska jag göra mat. Jag är hungrig. Man blir inte mätt på Rollo-kolor...

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja det är tur att dom är så söta. :) Det är nog en överlevnadsgrej på bebisar ;)



Min bvc-tant säger att ersättning mättar mer och att dom klarar sig längre på detta är på bröstmjölk, och alla andra med så jag tror det. :P

2010-02-18 @ 13:05:47
URL: http://bebbelycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0