Vecka 33

Veckorna rullar på. Mindre än åtta veckor kvar nu om lillen kommer på beräknat datum. Sex jobbveckor. Har fått negativ respons på att jag börjat ta av mina mammadagar. Jag är ju själv inte heller helt nöjd med lösningen men på något sätt måste Ivan och jag få spara kraft. Jag ser fram emot kortare arbetsvecka.

Magen växer. Mamma tyckte att magen växt väldigt mycket på en vecka. Magen ser för övrigt ut så här nu:


I helgen var jag alltså hos mamma och pappa. Lugnt och skönt. Måste låta mig själv slappna av och vila. Det ska jag göra nu också. Kommer hem sent den här veckan eftersom jag har jourvecka på jobbet och måste jobba till 18. Känner mig lite trött nu så ska lägga mig i soffan och ladda inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0