Uppdatering

Så var det dags att uppdatera lite igen då. I söndags gick jag in i vecka 30 och imorgon beräknas 75% av graviditeten ha gått. Otroligt skönt tycker jag eftersom det är lite småtungt just nu. Trött är jag och ryggen bråkar. Har svårt att sitta ner, framför allt på jobbet och på vägen hem. Väl hemma är det lättare att röra på sig när jag behöver. Så här såg i alla fall magen ut i söndags...
Magen...



Förra fredagen kom en kollega fram till mitt skrivbord och gav mig en liten påse. Innehållet var till Ivan sa hon. Jag öppnade påsen. Hon har suttit och stickat en jättefin liten tröja med tillhörande mössa och sockor. Hon är så snäll! Tack snälla du om du av någon anledning skulle läsa det här! Så här ser tröjan ut:
...

Nu är det minsann dags för fredagsmat! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: tessi

men sido nu syns ju golla magan riktot bra.häftit=)

2009-10-11 @ 15:35:28
Postat av: Anonym

Jodå, magen har fått fart och växer så det knakar nu... :)

2009-10-11 @ 17:35:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Jessica

Oj, vad magen satt igång och växa de senaste veckorna! Från och med nu gäller det att ha ett antal strechiga tröjor i garderoben.

2009-10-12 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0