Jag är rejält på arslet...

...eller nej. Däremot föll jag rejält på rumpan idag. Skulle gå till min bil och gick nedför en grässlänt. Halkade till och slog i ändan. Så nu har jag ont i magen, rumpan och ryggen. Ryggen som annars faktiskt har varit bättre ett par dagar. Lillen har rört sig väldigt lite efter det och jag är lite orolig. Det sägs att det är värre att halka och slå i rumpan än att slå i magen. Vid magen är det så mycket som skyddar medan smällen blir värre om man slår i rumpan. Vet inte om det stämmer. Inte kul alls att det gör ont. Varför ska det alltid vara nåt?

Imorgon är jag ledig från jobbet. Ska till barnmorskan, träffa människan med tens-maskinen och sen på förlossningskurs. Skönt att slippa gå upp tidigt även om det just imorgon inte blir så mycket vila som det är meningen. Trött nu. Ska bädda ner mig i soffan och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0