Zlatan, vad trött jag är

Sov länge och otroligt bra i natt. Ändå fick jag ta en tupplur på eftermiddagen. Ska snart gå och sova igen dessutom. Fattar inte hur trött man kan bli. Ivan har varit otroligt lugn i dag också så jag har varit lite orolig. Nu ikväll har han ändå rört en del på sig, skönt att veta att han mår bra i alla fall. Vaknade i natt av den där smärtan i ljumskarna igen. Det verkar som att benet låser sig. Tog närmare fem minuter innan jag hade rätat ut benet och smärtan försvann. Tur att det inte är så lång tid kvar. Jag hoppas att lillen är en gosig liten en för jysses vad jag kommer att krama honom :)

I dag har jag fixat alla Ivans kläder och lagt dom i en byrå. Ytterligare en sak på min lista som är avklarad. Nu är det dags att fundera på ett förlossningsbrev som jag ska lämna in på onsdag. Och sen måste jag fundera på vad jag behöver i min bb-väska. Måste ladda upp med extra batterier till tens-maskinen till exempel. Borde göra ett par cd-skivor med musik att ha med också.

Ich habe jetzt auch eine Leserin aus Deutschland, hallo Iris! Wie geht es dir?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0