Negativ på flera sätt

Gud vad tråkig jag känner mig. Känns som att den här bloggen nu enbart handlar om vart jag har ont. Ska försöka skärpa mig men just nu är det lite jobbigt rent allmänt. Jag är ändå så trött på kvällarna (skulle inte Uffe göra mat så vet jag inte hur jag skulle få i mig mat) och det gör ont här och var hela tiden. Lite mer positiv ska jag ändå försöka vara. Jag är ju ändå glad över att vår lilla pojke snart är här :) Jag ser honom ligga i sin vagn, i sin säng, gosandes med sin mjukiskatt med mera. Min son... Jag ska tydligen bli mamma :)

Jag har funderat på att köpa ännu en kamera. Ja, jag vet att den jag har är riktigt bra och jag älskar den (tack M och J som köpte den i USA åt mig!). Nu är jag dock ute efter en liten kompaktkamera som jag kan ha med mig överallt när lillen väl är här. En kamera jag kan stoppa ner i skötväskan eller i fickan eller vad som helst. Orkar inte ta med den stora kameran vart jag än går och då är risken att det inte blir lika mycket bilder (ja, det kanske räcker med dom jag kan ta ändå men i alla fall ;) ). Vill dock inte köpa en snordyr kamera men ändå en som har lite kvalité. Går det att kombinera? Om någon har ett tips så vet ni vart jag finns :)

Uffes brorsas tjej kommer tydligen hit innan jul. Hon vill enligt uppgift träffa oss då... Frågan är bara om vi kan träffa henne. Om vi är på BB funkar det inte eftersom enbart pappan får komma in på avdelningen på grund av svininfluensan. Fast jag hoppas ju att grabben är ute då och i så fall borde det ju gå att ordna ett "möte".

Nu ska jag gå och sova. Riktigt trött i dag. Somnade på tåget hem och vaknade av att det plingades om att vi var i Bålsta. Tur att jag inte sov över stationen. Lite jobbigt att behöva åka till Sumpan och vända igen... Nu är det bara imorgon kvar och sen är det ledig dag igen. En dag jag bara har barnmorskan inbokad. Måste dock skriva förlossningsbrev innan jag ska dit. Hmm, svårt. Var ganska få rader att skriva på för att vara så pass stora frågor som det var. Å andra sidan är det ju ingen uppsats jag ska skriva. Blir till att fundera lite till imorgon och se vad jag behöver ta med. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla storasyster du har väll kamera på telefonen eller du kanske har en tegelsten

2009-11-17 @ 21:56:47
Postat av: Maria

Men lilla lillebror, den kameran är ju kass....

2009-11-17 @ 22:15:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0