Like a Jörgen...

I går var vi på julbord med Uffes familj (tack Sabine!). Det var väldigt trevligt. Mitt problem var dock att jag var alldeles för lik Jörgen Brink. Jag blev alldeles för snabbt mätt. Åt inte på långa vägar så mycket som jag skulle vilja. Jag var alltså sämst när det gällde. Jag kan höra Peter Forsberg prata om mig så som han pratade om domaren Börje "Jag är så jävla besviken på Maria".

Nu har vi i alla fall kommit hem till lägenheten igen. Rätt skönt ändå. Ska få sova i min säng i natt till exempel. Problemet var att vi inte handlade på vägen hem. Helt plötsligt satt vi (Uffe och jag) och önskade oss något att knapra på. Det fanns verkligen ingenting i varken kylskåp eller skafferi. Jag hittade till slut en gammal lusselängd i frysen. Uffe hittade lite korv. Vi får nog se till att gå och handla imorgon...

Imorgon inleder jag sista veckan på jobbet. Jysses vad tiden går fort. Har gått in i vecka 38 i dag. Allra mest fem veckor kvar innan lillen är här. :)

Kommentarer
Postat av: sabine

... och din goda ost ligger kvar i vår kyl!

jag önskar dig en ostressig sista vecka!

2009-11-30 @ 00:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0