Ledig imorgon

Det är mycket på jobbet nu (har inskolning av min vikarie så det är en del extra). Dock har jag ju min lediga dag imorgon! Imorgon har jag barnmorskan inplanerad. Förutom det har jag tänkt att ta det riktigt, riktigt lugnt. Eventuellt ska jag träffa tjejen som också väntar en spaltpojke. Vi har ju förlossningskursen imorgon kväll i och för sig men jag tror inte att vi stannar hela tiden. Amningsinfon har jag ju inte speciellt mycket nytta av eftersom jag inte kan amma "Ivan". På tal om det, det är fasen dags att beställa nappflaskorna vi behöver. Behöver ju ha med en flaska till BB till exempel.

Kan man lägga upp rörliga bilder på sin blogg? Måste kolla upp det. Kan i så fall lägga upp en liten film där man ser hur vår huligan bökar runt och möblerar om i min mage... Riktigt häftigt att se tycker jag...

Det får bli ett kort inlägg idag. Är trött och ska vila en stund. Tyvärr är det tråkiga program på TV på tisdagar annars hade det fått bli TV-tittande fram till läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0