Ivan har knäck i öronen

Jag har kommit fram till att lillen hör dåligt. Och inte kan läsa. Läste igår på flera ställen om vad som händer i vecka 38 i graviditeten. Det visade sig att barnet nu är helt klart och det är nu normalt att föda. Bra! Då kör vi på det, hör du det Ivan? Jag har ju redan försökt övertala honom om att komma ut men utan resultat. Jag läste också att bebisen nu sover väldigt mycket och inte lever om så mycket. Den biten har vårt pyre missat helt. Magen hoppar och far fortfarande precis hela tiden. I lördags sov han absolut inte mellan 17 och 02 till exempel. Däremot sparkade han och buffade på allt han kom åt. En olydig liten bebis.

I dag är jag skittrött. Det har varit oväntat lugnt på jobbet men ändå är kroppen som bly. Ska alldeles strax gå och sova. Jag ska bara äta en lussebulle först. Mums och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0