Grått, när kommer snön?

Det är verkligen tråkigt att det är så grått och trist ute. Sov länge idag, har tagit det lugnt och ändå så var jag så trött att jag fick vila middag när jag kom hem från barnmorskan. Eller hem och hem men till Uffes föräldrar... Nog för att jag är trött i grunden också men vädret gör ju inte direkt att man skuttar av glädje. Längtar efter att få sätta upp adventsljusstakarna hemma så att det kanske blir lite mysigare på kvällarna i alla fall.

Besöket hos barnmorskan ja. Jag mår bra, Ivan mår bra. Han är fixerad fortfarande och det är också därför jag har så ont. Misstänkte det... Måste tänka på det när jag har ont som värst, det kommer att gå över snart. Förhoppningsvis är snart redan i början av december...

Jag köpte en ny kamera i dag också. Ville ju ha en som jag alltid kan ha med i väskan i fall att det händer något kul. En kodak fick jag tag på. En billig en. Men jag behöver ju ingen avancerad eftersom jag redan har en sådan. Bilderna ser riktigt bra ut. Däremot hade videofunktionen kunnat få vara lite bättre. Det blir så mörkt på något vis att min mobilkamera faktiskt är bättre. Och det är inget bra betyg. Jag hoppas på att det är någon inställning som gör den så här och att jag snart ska hitta den inställningen så att det funkar lite bättre.

Nu ska jag gå och kolla när Uffes mamma gör julkort. Kanske ska jag pyssla lite själv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0