Min tid som Baywatchbrud

Under graviditeten har mina bröst ökat lite i omfång skulle man ju kunna säga utan att överdriva. Över en natt kunde jag inte ha en enda av mina bh:ar. Det ställer till lite problem nu när det är badväder. Under värmeperioden sist hade jag inte tillgång till bil och orkade inte gå flera km för att bada så då blev det inget bad. Nu är bilen klar och det är varmt så nu skulle jag kunna bada. Om jag hade badkläder. Åkte till Ljusterö en helg och provade bikinin för att se om den skulle passa ifall att vi skulle åka ut på sjön. Den passade. I alla fall om jag hade varit med i ett avsnitt av Baywatch. Den relativt stora kupan hade krympt och täckte helt plötsligt ingenting. Uffe hade roligt åt mig och sa att jag nu bara var tvungen att springa i slow motion på stranden också så hade jag säkert en roll i serien. Haha. Att ens röra sig i bikinin var omöjligt utan att härligheten ramlade ut.

Provade i alla fall lite badkläder när jag var nere i centrum. Om kupan var tillräckligt stor för att passa så kunde jag dock linda bikinibanden två varv (nåja, 1,5 varv) runt kroppen. Ska jag bada får jag helt enkelt använda min baddräkt. Inte alls kul. Den använder jag ju bara i badhuset för att nyfikna karlar inte ska behöva stirra så. Snälla, någon med erfarenhet, säg att brösten inte är lika stora nästa sommar (lite kul ibland med f-kupa men tungt och svårt)! Om jag fortfarande ammar gissar jag dock att det är kört med bikini då också.

Kommentarer
Postat av: tessi

sitter å asgarvar=D.....jaa du,ammar du så je nåo rätt säkert att bikinin INT passar.....

2009-07-20 @ 09:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0