Kylan värmer mig

Åh så skönt det är med kylan! Förlåt alla ni som har semester just nu men för mig är det här toppenväder! Jag mår betydligt bättre igen. Jag måste försöka få i mig ännu lite mer mat bara. Hade gått ner lite igen på "veckovägningen" igår. Ner gärna att vågen visar lite mindre men först efter att pyret har anlänt...

Jag undrar om det var pyret jag kände av i söndags kväll. Puttade lite på magen för att se om något hände. Kände två små små puffar tillbaka. Det skulle vara coolt om det är pyret som ger sig till känna. Skulle så gärna känna att den lever rövare där inne. Gissar att jag kommer att få ångra det en dag när den faktiskt inte är still en enda sekund. Men det "problemet" får jag ta då... :) Hur "hård" kan man vara mot magen förresten? Har lagt mig på magen ibland för det ska pyret tydligen inte vara jätteförtjust i och då kunna sparka till. Har som sagt puffat i magen flera gånger också. Men jag läste någonstans att om man ska ramla är det tex bättre att landa på magen än på rumpan eftersom magen är ett sådant skydd. Gravida som redan har kids brukar dessutom få en och annan armbåge i magen som jag fattat det.

Ultraljud den 20:e juli i alla fall. Usch vad tiden går långsamt!

Kommentarer
Postat av: tessi

it je väl så farlit ti tryck åpå på magan,bruka nåo tryck gansk hårt ja tå ja vänta mina så den sku spark tibax,så läng it ja nu direkt had nån mage låg ja ju nåo på magan å men sen blev e ju bara obekvämt ti ligg på magan...

2009-07-15 @ 12:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0