Är jag då jungfru Maria?

Läste just en komisk artikel i Expressen. Tydligen ska en 13-årig flicka ha blivit gravid genom att bada i en pool. Det hävdar i alla fall flickans mamma. Flickan har naturligtvis inte varit i kontakt med någon pojke. Jag ser framför mig hur flickan berättar för sin mamma att denne ska bli mormor. "Hur gick det här till?" frågade mamman oroligt (samma fråga som Uffe fick när han berättade för sin mamma att hon ska bli farmor). Flickan säger "Ja, jag har ju inte haft sex så det måste ha varit spermier i poolen på hotellet i Egypten". Yeah right (eller ja, det kan det ju ha funnits men det är nog inte därför hon är gravid....)!


Kommentarer
Postat av: André Pops

Gravid i poolen eller gravid i Polen, den eviga frågan...

2009-07-10 @ 22:24:43
URL: http://sillpizza.blogg.se/
Postat av: tessi

ha ha haaa...

2009-07-15 @ 12:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0