Status

I dag mår kroppen lite bättre än i går. Det gör dock fortfarande riktigt ont att gå och när till och med bara av att röra benet. Det låser sig i ljumskarna ibland vilket inte är jättetrevligt. Har inte sovit så där riktigt bra i natt eftersom det gjorde så ont. Drömde om jobbet igen också som så ofta nu för tiden. Imorgon är det dock sista dagen... :)

I dag är lillen lite mer aktiv igen. Han rörde knappt en fena igår. Hade jag inte varit hos barnmorskan och sen känt att han hickade hade jag nästan trott att han rymt. I dag buffar det lite mer i alla fall. Har starka sammandragningar också. Säg att den lille huliganen snart vill komma ut! Jag vill sniffa på och gosa med honom :)

Träffade på kiropraktorn igår förresten. Han var putt att jag inte varit där. Förklarade att jag faktiskt inte haft så ont som efter senast jag var där... Han var rätt spydig och menade att det var ju mitt beslut. Det är jag som kommer få en utdragen förlossning och det är lillen som får lida. Tack, det var ju min ömma punkt. Måste fundera på det där med att gå tillbaka dit.

Tjejen som ska ha ett spaltbarn har fått veta att hennes pojk har dubbelsidig spalt. Det har missats på de tidigare ultraljuden. Det gör det lite nervöst. På ultraljudet vi gjort tycker jag att det är rätt tydligt att Ivan bara har spalt på en sida men kan en läkare missa dubbelsidig så varför skulle inte jag kunna missa det? Jag hoppas innerligt att Ivan bara har en enkel spalt...

Kommentarer
Postat av: sabine

då är alltså sista arbetsdagen här (hjälp vad tiden går!) och du kan äntligen ta det lite lugnare. Jag tänker hela tiden på er tre och hoppas att du snart får gosa med lillen.



skickar en stoor kram till er!

2009-12-04 @ 00:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0