I'm too sexy for my love...

Ingen verkar nappa på min julklapp. Förstår inte varför... Jag vill bara vara snäll och ge bort en julklapp till någon! ;) Men än finns chansen så tveka inte om du vill ha en förlossning i julklapp.

Jag känner mig oerhört sexig idag. Det finns likheter mellan mig och en affärsman från Skara. Mina gröna mjukisbyxor vill inte riktigt hålla sig uppe utan halkar ner under magen när jag rör mig. Tröjan däremot glappar lite och glider upp vilket innebär att magen ibland sticker fram. Man ser då mina fina bristningar. Såg mig själv så (lägg därtill att jag var relativt nyvaken och rufsig i håret) i spegeln och började skratta. Såg dessutom framför mig hur jag stod och kliade mig på magen och rapade/fes samtidigt och tänkte att "så här sexig blir jag aldrig mer igen". Men jag bjuder på det! Att sitta i soffan och kolla på Vinterstudion kräver inte frack och aftonklänning. Uffe får helt enkelt stå ut med mig så här i upp till två veckor till. Dessutom ser jag inte ut så här varje dag....

Idag har det blivit mycket Vinterstudion som sagt. Har dessutom fixat gardinen och fixat det lite "mysigt" i köksfönstret. Har inte haft någon ljusstake där tidigare i år men nu är det uppe! Vi har dessutom monterat ihop skötbordet och småstädat lite rent allmänt. Jag har börjat packa min bb-väska. Jag har förberett för granen. En riktigt bra dag fixmässigt. Snart är det dags att börja fixa lite potatisgratäng och fläskfilé. Magen börjar kurra lite...

Imorgon är det dags för ultraljud. Hoppas att allt ser bra ut men det känns så. Var lite orolig häromdagen men Ivan rör sig ju så mycket att det inte ska vara någon fara med honom. Ska bli intressant att få höra vad han väger (tror man kan få reda på det). Barnmorskan har ju tippat på låga 3000 g.

Nej, mat var det. Mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0