Möte på KS

Idag har vi varit på info på KS. Info om det som komma skall. För mig var det inget speciellt nytt, jag har ju det mesta med mig i bagaget redan. För Uffe var det säkert skönt att höra från någon annan än mig vad som kommmer att hända med "Ivan" (arbetsnamn) när han väl är född. Vi fick se en hel del bilder och där syntes det knappt att barnen har LKG. Nu hade jag visserligen dubbelsidig och Ivan kommer att ha en enkelsidig spalt men det var en himmelsvid skillnad mot hur jag såg ut som liten. Skönt att se i alla fall. Min ena läkare och min logoped har nu gått i pension. Min andra läkare finns kvar (såg bara lite äldre ut än sist ;) ).

Det är nu full aktivitet i magen. Man kan se sparkarna för hela magen hoppar till. Nu när jag skulle visa Uffe så vägrade dock pyret att sparka. Så fort Uffe gick sparkade pyret dock. Typiskt. Men för varje dag som går står det mer och mer klart att det är en huligan där inne. Eller en kickboxare.... Det sägs dock att om barnet är livligt i magen så är han/hon rätt lugna som barn. Undrar om det stämmer? I så fall kommer Ivan att vara en liten ängel hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0