Magen vecka 21

Magen är nu fyra veckor större än på förra bilden. Ändå tycker jag inte att det syns så jättestor skillnad. Känns som att magen växt men blir lite fundersam när jag ser bilderna. Skulle ju vilja att det syns att jag är gravid och inte bara fet.... Vad säger ni?

Så här ser magen ut i vecka 21 (20+1). Lite större....

Uffe och jag har nu semester. Så himla skönt! Vi behöver det här. Någon kanske tycker att jag varit ledig tillräckligt mycket i sommar eftersom jag var sjukskriven i nästan två månader. Jag anser dock inte att det var ledighet då jag knappt orkade ta mig upp ur soffan på grund av kraftbrist. Lite mer än Tyra Banks show skulle jag vilja uppleva när jag är ledig. På torsdag nästa vecka bär det av till Barcelona och sen Lissabon. Jag hoppas på att kunna vara aktiv då. Har återfått mycket krafter men det är ju lite annorlunda att vara ute på resande fot. Speciellt när Uffe och jag knallar runt så mycket som vi brukar göra. Men det är väl bara att inse att semestern inte kommer att bli riktigt så som vi är vana vid. Håller sig värmen i schack så borde jag kunna hålla igång rätt bra i alla fall. I morgon blir det Ljusterö om allt går som planerat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...bara jag igen!

Jag vet hur det är, ibörjan kände jag mej bara fet också.. men du är långt ifrån det lilla vän! =)

men tyckte precis likadant, kan inte kulmagen komma direkt istället...

. men den kommer, fortare än man tror!

2009-08-11 @ 19:05:13
URL: http://ebrima.smigles.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0