Alvedon är min vän

Glömde ju en liten detalj som hände igår. Natten innan vi åkte till Barcelona kunde jag inte sova för jag hade så ont i ryggen. Åkte dock 4 på morgonen så fanns ingen tid att kolla upp varför... Gjorde ont i Barcelona. Ringde till en kiropraktor när jag kom hem och fick en tid till igår. Kändes ändå rätt bra när jag gick dit igår så trodde att det skulle lösa sig. När jag gick hem hade jag svinont. Mitt bäcken sitter fast på ena sidan. Det ska det inte göra. Speciellt inte under en förlossning. För att jag inte ska få problem under förlossningen (med ett bäcken som inte kan vidgas) måste jag gå till kiropraktorn en gång i månaden först och mot slutet en gång i veckan. Hur som helst, i går knäckte han min rygg för första gången. Kunde knappt gå hem. Blev bättre efter en promenad (som kiropraktorn som rekommenderade) kändes det bra. I går kväll när jag skulle sova fick jag knapra alvedon som aldrig förr. Jävlar vad ont det gjorde. I dag har jag haft känningar till och från. Hoppas på att det inte ska vara så här resten av tiden...

Som om jag inte har ont nog... Skulle ta ut en form med pommes. Behövde byta hand och gjorde det. Utan grytlapp. Idiotjävel.... Sitter nu med bandage på tre fingrar. På högerhanden dessutom. När jag hade kylt med kallvatten en timme men det ändå brände som eld i fingrarna fick jag rådet att linda in fingrarna i olja och ta alvedon. Alvedon? Jag? Det är väl det enda jag äter just nu? Vågar inte resa mig ur soffan för gissningsvis kommer jag då att smacka benet i bordet och sen inte kunna gå heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0